петък, януари 03, 2014

Тя си пожела Чанинг Тейтъм да изиграе главната роля във филма й


Росица Караджова
Снимка: rhythm-bg.com

Росица Караджова – момичето от сцената на мечтите „Байландо” по Нова телевизия. Тогава хасковлийката стигна до финала на танцувалното шоу, а неин партньор беше водещият Христо Калоферов. Това е историята на едно глухо момиче, написана с откровението на изповед, това пише отзад на корицата на дебютния й роман „Ритъмът на сърцето”. Със сигурност историята е претърпяла развитие, защото от шоуто по телевизията са изминали почти 4 години. Роси вече е студентка и освен с танци се занимава с актьорско майсторство и сценаристика. Интересното е, че момичето е проектирало мечтата си да заснеме филм, адаптиран по биографичния й роман и носещ същото заглавие „Ритъмът на сърцето”. Обаче препъникамъкът се оказва актьора Чанинг Тейтъм, който става неоткриваем за Роси. Нейното желание е просто - да го покани да изиграе главната мъжка роля във филма. 

Роси и Христо Калоферов
Снимка: rhythm-bg.com
Роси прави специален клип в Youtube за Тейтъм, с който цели да стигне до актьора и той да чуе нейното желание. Затова моли всички приятели и добри хора да помогнат чрез споделяне в социалните мрежи. Вижте и споделете клипаТУК

А цялата феерия от клипове на Роси може да разгледате – ТУК

Ето и писмото на Роси до Чанинг Тейтъм, което е придружено и към видеото в Youtube: 

Чанинг Тейтъм
На вниманието на Channing Tatum.

Уважаеми Channing Tatum. Много пъти ви писах, на имейла, в сайта ви, във фейсбук, на агента ви и къде ли още не. За съжаление обаче, достъпът до вас е твърде ограничен. Ето защо се наложи да направя това видео и да го разпространя в интернет. Търся ви, за да ви поканя да играете главната мъжка роля във моя филм "Ритъмът на сърцето".
Първо искам да ви разкажа накратко за филма и за себе си. Казвам се Росица Караджова. Аз съм родена в България. В момента съм студентка по актьорско майсторство и танцов театър. Преди три години участвах в танцувално реалити в България и достигнах до финала, но за съжаление останах на втора позиция. След предаването реших да опиша живота си в роман. Неочаквано за мен той се превърна в бестселър в България. В последствие адаптирах филмов сценарий по романа. Така започна историята на проекта "Ритъмът на сърцето". Филмът е финансиран от Централна Корпоративна Банка - България. Продуцент – UFO - International Productions LLC (UFO).
Не разбирам обаче защо аз като ваша вечна почитателка, не мога да се свържа с вас, за да ви споделя идеята си за филма. Та нали вие, Channing Tatum, дължите славата и успеха си първо на нас феновете, хората които ви гледаме по кината и на телевизионните екрани. Да, вярно е, че съм бедно и глухо момиче, но трябва ли да съм голяма звезда, за да ми обърнете внимание. И най-важното е, че аз ви търся по работа. Сама съм си намерила парите за филма и съм готова да си платя. Въпросът обаче е как да стигна до вас. Не искам да се страхувате да ми отговорите, не търся милостиня или съжаление, това е просто бизнес. Спомнете си когато вие сте били млад и сте започвали кариерата си. Спомнете си за хората които са ви дали шанс и са ви подкрепили. Аз нямам скрити намерения, просто се боря за своето бъдеще. Ако нямам шанс, това означава да изгубя бъдещето си. Всички вие, млади хора, осъзнавате ли, че да изгубим бъдещето си, това не е като губенето на избори или на акции на борсата, а нещо много по-лошо. Знам, че каквото и да се случи с мен и филма ми, знам че никакви пари и милиони на този свят не могат да ме направят чуваща и да ме излекуват, но все пак и аз като всяко друго живо същество имам право да се боря за мечтите си.
От малка съм ваша почитателка. Мечтата ми е да се снимам с Вас в киното. Макар че писмото ми към Вас е лично, се надявам да го приемете сериозно и да помислите върху предложението ми. Ще ме направите много щастлива. Въпреки всичко искам да знаете, че аз съм голяма ваша почитателка и винаги ще си остана такава. Ценя таланта ви, стискам ви палци за всяко ваше начинание и ви пожелавам късмет, щастие и любов с цялото си сърце. Бог да пази вас и вашето семейство. Обичам ви.
Ваша почитателка Роси.
Филмът „Ритъмът на сърцето” е адаптиран по романа на Росица Караджова и се базира на нейния собствен живот, преплетен с мечтите й. Филмът е изпълнен с много музика, танци и страст. Той показва, че мечтите могат да станат реалност и че е важно да мечтаем, пред колкото и трудности да ни изправя животът. Такава е и съдбата на главната героиня Роси. Нейната история е история на малко глухо момиченце, родено по времето на прехода в България, загубило баща си и преждевременно изправило се пред стената издигната между чуващите и глухи хора. Филмът е разказ за борбата на едно дете да оцелее в черно-белия свят на глухотата, водено от мечтата си да стане актриса и да направи живота си по-цветен. Росица среща Джъстин и от невъзможната и несподелена любов между момиче от света на глухите и момче от света на чуващите, се ражда техният танц. Дали обаче е възможно ритъмът на сърцето, който ги води в красивите им танци, да ги събере и извън сцената?
Да помогнем на Роси посланието й да стигне до актьора Чанинг Тейтъм. Защото за мечтите винаги има сцена...

Екип "Новата журналистика"

1 коментар:

  1. За измамницата росица Караджова е изписано достатъчно. www.armagan2014.blogspot.bg Отдавна се опитва да докопа държавните пари, а уж води война с НФЦ. Само купони по нощите и са в главата и далавери. Не и стига, че е измамила една камара хора, а продължава да минава за глуха с частична загуба на слуха!

    ОтговорИзтриване