сряда, май 25, 2011

Абитуриентът Георги: "Музиката ме кара да се чувствам жив"


Снимка: Личен архив


1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12...

Дванадесет части на едно цяло. На едни сглобени парчета от фаза на човешкото израстване. Балът - очакван за едни, а за други преживяване, събрано в една вечер.

Младият и талантлив изпълнител Георги Георгиев тази година ще каже прощалното довиждане на своето училище. С какви настроения посреща този миг в живота си и още как един млад човек се опитва да прави това, което обича - музиката.

"Балът е един от най-важните моменти в живота на човек. От една страна се радвам, че завършвам и предстои нов етап в живота ми, но от друга страна ми е тъжно, че се разделям с приятелите си", разказа пред "Новата журналистика" Георги. Признава обаче, че чувствата са смесени - "и на тъга и на радост".

Според него е вълнуващо самото очакване да държиш дипломата си в ръка, но се радва, че след завършването на средното си образование планува да се отдаде изцяло на музиката, защото това го прави щастлив.

"Музиката ме кара да се чувствам жив", с трепет споделя Георги. Той смята, че "днес е трудно да се създаде една песен, музиката не е вид изкуство, а се превърна във вид пазар". Според абитуриента музиката е изкуство, което се усеща и чрез нея човек се разтоварва и излиза от черупката на сивото ежедневие. 

Първата му песен е баладата  "Приятел с маска". "Винаги съм мечтал да стана певец, да записвам песни и аз съм живото доказателство, че с много труд и упоритост нещата се получават", смело заявява Георги.

Според него най-важното за една песен е да бъде създадена с желание, след това е важен екипът - текстописец, композитор, аранжор. И не на последно място, да усетиш самата песен, за да и придадеш от твоят заряд и това да бъде забелязано от публиката.

От началото на своята кариера младият талант работи с текстописеца Орлин Проданов. На въпрос свързан със заглавието на негова песен "Приятел с маска", Георги отговаря, че в днешно време всеки носи някаква маска. Той твърди, че отношенията между хората са станали изключително обтегнати.

"Младите хора са бъдещето на България и мисля, че точно на тях трябва да се обръща внимание. Нужно ни е поле от повече възможности за реализация", така разсъждава Георги.


Яница Маринова

Няма коментари:

Публикуване на коментар