сряда, януари 19, 2011

Патиланчо до Смехурко: Аз към теб съм поел ангажимент




Драги ми Смехурко,

Бързам да ти пиша. Откъде да я подхвана? Баба Цоцолана ми подслушва телефона. Не смея да ти се обадя, че да не вземе да ни хване.

Снимка: http://patilanzi.webnode.com


Пратката ще я получиш, ако навиците й научиш. В хладилника няма бира и на Баба сърцето й направо спира. Трябва да ни пратиш малко, че да спинка Баба сладко.

Аз тогава ще изляза на пазара. Чичо Ваньо там ще ги изкара. От складовете той прибира, а аз доставям му на него бира.

Четири- пет кашона и ще изкараш милиони. Аз към теб съм поел ангажимент – ще те правя президент. Гарантирам ти го аз, тъй се правят нещата у нас.

Само Баба да не чуе, че обувките ще ни събуе. И ще вземе да смърди на развалени политически игри. На мен ушите ще подпали, а на теб ще ти се гади.

За парите няма да се притесняваш – като имаш, ще ги даваш.
Туй от мене засега, чакам твоите писма.

Поздрав най-сърдечен!

Твой приятел вечен,

Весел Патиланчо

Грета Петрова

Няма коментари:

Публикуване на коментар