петък, януари 21, 2011

Да си поговорим за тройка... СИМ карти



На чешмата, там близо до старата върба, си дърдориха дядо и внук. Специално разузнавателно средство (СРС) по листата записа това що чу. Вятърът ни го отвя и ето на- сега ви го сервираме.


Внук: Абе дедо, ти чули за тройките карти.

Дядо: Кои тройки, бе Николчо, аз това като сексуален уклон го разбирам. А дядо ти и на тези години не е загубил тази си способност.

Внук: А, бе, не ,бе дядо. Гледай какъв си. За тройката СИМ карти ти говоря.

Дядо: Ааа, сиреч за мобилните оператори ми дърдориш, че какво за тях, кайш. Те направо ни влезнаха в креватите, ще ме извиняваш, ама така ни предписаха и надписаха, че сън не ни лови.

Внук: Тарифни планове, фактури...

Дядо: Ааа, чожум! Те ми изкараха сметчица 100 бонбона, че аз освен с птиците гачи с друг не говоря, ама щом са го изчислили. Знаеш ли кое е по-лошото, дете мое, това ограничение на СИМ картите, което го въведоха- та аз досега имам една карта за разговори с жената, една- за любовницата, една- за птичките и другите- за всички останали. Пък сега отиде двойният ми живот. Ах тия разследвания по телевизията, за кво им бяха, да ме оставят да си лафим само с птичките. Ах тези тройки, цял живот не моа се отърва от тях.

--------------------------------------------
Година след като в сила влезе задължителната регистрация на предплатените СИМ карти, за да се избегнат опитите за злоупотреби, особено от криминалния контингент, и като отговор на серията отвличания, репортерска проверка на бТВ показва, че това съвсем не е така. Нещо повече - в момента на пазара процъфтява търговия с предплатени СИМ карти с чужда самоличност и всеки желаещ може да се сдобие с такава без никакви проблеми


Яница Маринова
Всичко от автора

Няма коментари:

Публикуване на коментар