Лимони...
Оказа се, человекът обича да му е кисело. Да има суматоха. Че ние при арно време не ще се оправим...
Психографиката ни е да търпим и като стане нетърпимо да надигнем вой. Като глутница вълци, като заек, който и до ден-днешен не знае защо го слагат на великденската трапеза.
Та за рационалният избор! Оказва се аутопия. Човек купува, взема, предава не онова, което му е нужно, което харесва, а точно обратното. Но пък кой е изследвал празните лъжици? Сега играчите на пазара оперират с лични истории.
Те ви казват от телевизора,
че ,,бизнесът може и да е мръсна дума, но се прави от хора с чисти сърца”. Думат ви още, че важният си ти, че ти водиш.
Допълват в кръстословичния си лабиринт, че
,,колкото повече неща започвате,
толкова повече неща ще имате за започване”.
И вие все нещо започвате, защото не сте видели края на предходното. Защото двадесет и пет години все се сменят началата във вихъра на вихрушка.
Цената на лимоните ту расте, ту пада. Ми, то лимоновия сок се потребява. Иди, дойди!
Тогава всичко е халтура! На потребление. На криворазбран модел. Има един герой от детската книжка ,,Алиса в страната на чудесата”, който все пита:
На къде да поема?
Не знам!
Към пазара...
ЯНИЦА МАРИНОВА
Няма коментари:
Публикуване на коментар