събота, септември 01, 2012

Чалга боб яде ли?

Поп-фолк певицата Камелия в нощен клуб. Искаме ли я такава на тетрадката на шестокласник?!
Снимка: Plazza Dance Sofia
Здравей! Аз съм Емилия. Аз пък съм Преслава. Влизам през корицата и направо ти помагам да избягаш от скучния час. Как? Можеш да ме нарисуваш, можеш да ме гледаш, можеш да правиш, каквото си пожелаеш. 


Това напомня ли ви нещо? Нещо като добрия стар рефрен. Но с нов привкус. Тетрадки на килограм с корици на фолк диви се продават в големите вериги магазини. Треската е септемврийска, а търсачите на учебни помагала са не един или двама дни преди началото на новата учебна година. 
Скандалните тетрадки с фолк диви се ширят на пазара
Снимка: Фейсбук

Новият хит на сезона са Анелия, Деси Слава, Галена, Азис, а някой даже се продават с подарък - приложение диск. Така докато учиш, пишеш или каквото там правиш, можеш спокойно да си плейваш песничките от дискчето. 

Само преди месеци си спомнихме за позабравения Кънчо, после се плъзнахме по танца на ученици върху песен на Азис - някой се очароваха, други - възмутиха. 

Сега даваме ЕNTER и започваме да избираме. Разнообразието е голямо. Според Милена Дамянова, заместник-министър на образованието, тетрадките с фолк певици показват болестите на обществото. Е, от какво е болно това общество, се питам? 

Не си ли пие редовно хапчетата или няма пари за тях? Както и да го погледнеш, си е висша форма на изкуство. Лесно смилаемо е за едно дете. Така, вечер то гледа по телевизия Планета любимата си изпълнителка и хоп, пъха я в раницата си за следващия ден. 

Даже може, като си направи колекция всяка кака да е за отделния предмет. Питали компанията "Пайнер" защо на пазара има такива тетрадки, те вдигнали рамене. Ами предлагането се определя от търсенето. Че това даже не е скандално, а напълно естествено. Нали чалгата си е наша

По мое време като оцветявахме само Шакира, Дженифър Лопес и разните му там групи, по-добре ли беше? Важно е какво има вътре, а не на корицата? Внимание! CAPS LOCK! Ще пиша с големи букви на мама да ми купи от този модел!

Яница Маринова

Няма коментари:

Публикуване на коментар